פתרונות CRM בעבודה משולבת עם מערכות CMS לשיווק דיגיטלי

פתרונות CRM

פתרונות CRM

שני דברים קרו במקביל ועכשיו דרכיהם מצטלבות ולאט לאט הם הופכים לדבר אחד מגובש שגדול מסכום חלקיו. הראשון הוא התפתחות של פתרונות טכנולוגיים לניהול קשרי לקוחות (פתרונות CRM) והשני הוא התעצמות של מערכות ניהול תוכן (CMS). Read more ›

Posted in פוסטים Tagged with:

מה אפשר ללמוד ממשבר הסלמונלה של יוניליוור?

מה אפשר ללמוד ממשבר הסלמונלה של יוניליוור?

מה אפשר ללמוד ממשבר הסלמונלה של יוניליוור?

יום שישי 5 באוגוסט 2016, שלושה ימים אחרי פרוץ משבר הסלמונלה של תלמה, בבעלות יוניליוור. אני גולש לאתר יוניליוור ישראל ולאתר תלמה ורואה אפס התייחסות למשבר – כלום, פשוט כלום. אז נכון שבדף הפייסבוק של יוניליוור יש גם הודעה מטעם החברה וגם הודעה אישית של המנכ”ל, אבל זה לא מספיק, כמו שכולנו יכולים לראות. בשורה התחתונה, אילו יוניליוור היתה ערוכה לניהול משברים בעידן הדיגיטלי, הרבה טעויות היו נמנעות. Read more ›

Posted in פוסטים

שיווק אונליין: לפצח את הקונספט של אינסטגרם

שיווק אונליין: לפצח את הקונספט של אינסטגרם

שיווק אונליין: לפצח את הקונספט של אינסטגרם

עפ”י ממצאי מחקר שפורסם ע”י איגוד האינטרנט הישראלי בדיוק לפני שנה, בחודש מאי 2015, אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בפופולאריות שלה בקרב משתמשי אינטרנט ישראלים. כ-28% משתמשים באינסטגרם, אחרי פייסבוק (88%) ולפני פינטרסט (7%). בסך הכל כ-2 מיליון משתמשים בישראל.

הקונספט של אינסטגרם: צפייה בנתוני המחקר

זה היה כאשר היו 300 מיליון משתמשים בעולם. היום, שנה אחרי, כבר יש לה למעלה מ-400 מיליון. לכן אפשר להניח כי גם בישראל הנתונים כבר הרבה יותר גבוהים.

אינסטגרם היא רשת של צעירים אך לא רק של בני נוער. למעלה מ-90% מבני הנוער בישראל משתמשים בה, אך הם מהווים פחות ממחצית המשתמשים בישראל, כ-700,000 (עפ”י נתוני 2015). המשמעות היא שלמעלה מחצית המשתמשים הם בוגרים – סטודנטים, מטיילים, צעירים אורבניים, זוגות צעירים ומשפחות צעירות במרקם המייצג את הרכב האוכלוסייה בישראל (למעט חרדים).

מאפייני השימוש – תדירות, נאמנות וכד’ – הופכים אותה לרשת עוצמתית בכל הקשור ליצירת אפקט שיווקי. הצלחה באינסטגרם פירושה הצלחה שיווקית. יחד עם זאת, אינסטגרם היא רשת שקשה מאוד לפצח בה את הקונספט השיווקי הנכון.

רוצים לפצח את הקונספט של אינסטגרם? תנאי הכרחי לפעילות שיווקית ברשת הזאת הוא מסר ויזואלי מעניין עם פוטנציאל ארוך טווח. לחברות ועסקים בתחומי תיירות, אופנה, עיצוב וכד’ יותר קל לפעול ברשת החזותית.

משווקים של מוצרים ושירותים שאינם מאופיינים בוויזואליה טבעית – שירותים פיננסיים, ייעוץ מסוגים שונים, תעשייה, לימודים ועוד – צריכים לפצח קונספט חזותי ייחודי ורלוונטי. אם אין פיצוח קונספטואלי עדיף שלא לפעול באינסטגרם.

דוגמא נאה לפיצוח של הקונספט של אינסטגרם ולעבודה אפקטיבית ברשת הויזואלית מהווה הפרופיל של Staples – רשת קמעונאית לציוד משרדי, שמצליחה להפוך אביזרים משעממים למעניינים, תוך שיתוף ההון האנושי שלה. אפליקציית ההשכלה Headspace השכילה ליצור שפה ויזואלית המשלב גם טקסטים. ועוד 7 דוגמאות שמספקות המון חומר למחשבה.

170 נתונים סטטיסטיים מעניינים על אינסטגרם (אפריל 2016)

Posted in פוסטים

מדוע חשוב ללמד תוכן שיווקי בבתי ספר לתקשורת?

מדוע חשוב ללמד על תוכן שיווקי בבתי ספר לתקשורת?

מדוע חשוב ללמד על תוכן שיווקי בבתי ספר לתקשורת?

בשנת 2015 חוויתי משהו חדש: מרצה באוניברסיטה. העברתי קורס סמסטריאלי ראשון בבית הספר לתקשורת של אוניברסיטת אריאל, תחת הכותרת ‘תוכן שיווקי’. השם המלא של הקורס הוא ‘מבוא לניהול אסטרטגיית תוכן כמנוף שיווקי ועסקי’.

בתוכנית הלימודים של ביה”ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל, מסלול תקשורת אסטרטגית, זה היה קורס ראשון מסוגו. מנהלי המסלול הבינו כי עולם התוכן השיווקי חייב להיות חלק מן ההכשרה הבסיסית של סטודנטים בתחומי תקשורת, קל וחומר תקשורת אסטרטגית, ולמזלי הם בחרו בי ליישם את ההחלטה.

לכאורה מה חדש? הרי תוכן הוא בילט-אין בתחומי התקשורת. לומדים אותו כבר בכל קורס: רדיו, טלוויזיה, עיתונות, יח”צ וכן הלאה. זהו המוצר. אלא שאת המוצר צריך גם לשווק מצד אחד, ומצד שני חלק ניכר מן המשרות שמחכות לבוגרי בית הספר לתקשורת דורשות היום יכולות ניהול תוכן שיווקי כבסיס מקצועי. פרסומאים, יח”צנים, מנהלי מרקום, מנהלי אתרים ורשתות חברתיות, מנהלי הפקה – כל המקצועות האלה מבוססים היום על אסטרטגיות תוכן מורכבות שמבטאת את המעבר של השיווק והפרסום, בכלל זה של מוצרי תוכן שונים, לפתרונות Content Marketing (שיווק באמצעות תוכן).
הלכה למעשה משווקים ומפרסמים הם יצרני ומפיצי תוכן – מו”לים. בכל מסלול קריירה בתחומי התקשורת יידרשו המקצוענים החדשים להתמצא ואף להתבטא במחוזות התפעול והניהול של התוכן השיווקי, תוך שהם פוגשים בדרך מגוון סוגי תוכן ושורה של יוצרי תוכן.

הקורס עוסק ביסודות של השיווק החדש באמצעות תוכן: המידע השיווקי, תמהיל הערוצים, תהליכי הניהול. הסילבוס מקיף את כל צרכי התוכן של מערך קונטנט מרקטינג המבוסס על אתר אינטרנט/מובייל, תקשורת שיווקית ישירה ומגוון ערוצי תוכן בבעלות (Owned Media). בוגרי הקורס אמורים לדעת מה לעשות כאשר עליהם לייצר ולנהל תוכן לשיווק עסק/מוצר/מותג. זה נכון גם כאשר מדובר ביצרן הלבשה וגם כאשר מדובר בסדרת טלוויזיה – שני המוצרים צריכים בלוג, ניוזלטר, פרופיל ברשת חברתית מתאימה וכד’.

אני מקווה שהצלחתי להכשיר את תלמידי לדרישות האלה, שיהיו למעשה חלק מן היומיום המקצועי שלהם כמעט בכל תפקיד תקשורתי.

Posted in פוסטים

פוקוס ביטחון וחקירות | פתרון קונטנט מרקטינג

פוקוס חקירות - פתרון קונטנט מרקטינג
פוקוס חקירות - פתרון קונטנט מרקטינג

אתר תוכן שיווקי עם מגזין בנושא חקירות ותמיכה של ערוצי מדיה חברתית

אתר תוכן שיווקי עם מגזין בנושא חקירות ותמיכה של ערוצי מדיה חברתית. פתרון קונטנט מרקטינג אגרסיבי לגורם מוביל בזירה רוויה ותחרותית עם מגבלות מובנות בכל הקשור לחשיפת מידע. אתר תוכן שיווקי עם מגזין חקירות יייחודי לענף.
ההישג הגדול ביותר של פעילות התוכן הוא פריצת מחסום הלידים של הענף ויצירת לידים איכותיים ללא תיווך ממליצים, עדות יוצאת דופן לאפקטיביות של אסטרטגיית קונטנט מרקטינג עבור פוקס ולאיכות התוכן…

Posted in רשימת סקירות פרויקטים, תיק לקוחות Tagged with: , , , , ,

שימושיות 2016: מחשבות על חומרה ועל עבודה בענן

שימושיות 2016 - מחשבות על חומרה

שימושיות 2016 - מחשבות על חומרה

אחד הדברים שקרו לי ב-2015 הוא הוויתור על הטאבלט. יש לי שני טאבלטים, אחד גדול ואחד מיני ולשניהם אני לא מוצא שימושיות והם שוכבים כאבן שאין לה הופכין.

מערך החומרה שלי כולל לפטופ לנובו גדול (וקצת עייף) וטלפון LG G3 חזק יחסית עם מסך 5.5 אינץ’ נוח מאוד. בכל סיטואציית טאבלט אני מוצא שהטלפון יותר נוח ונזכר שהחלומות על טאבלט היו כאשר היה לי טלפון אחר.

המחשב והטלפון כמעט לגמרי מסונכרנים. שולחן העבודה הווירטואלי, הפונקציונאליות היומיומית בפרטי ובמקצועי, זהה בשניהם. לאט לאט השימושיות של הפתרונות בטלפון משתפרת ויותר ויותר חומר (קבצים, משימות) עובר לענן, כך שהשליטה היא 360 מעלות 24/7 והפרודוקטיביות בקו עלייה. הטאבלט לא חסר.

מה שכן מתחיל להיות חסר לי זה מחשב נייד קטן. הלפטופ הוא היום על תקן של המחשב השולחני, שנעלם מנוף חיי, ועוד לפטופ קומפקטי ושרירי יכול לשפר את נוחות העבודה בתנועה. אבל זה יכול להצליח רק כאשר כל מה שנמצא על האג’נדה יהיה בענן. כעת יש עוד הרבה (בעצם הרוב) משימות, עבודות ופרויקטים על הכונן הקשיח של תחנת העבודה המרכזית שלי, עם הלפטופ על שולחן העבודה הפיזי מול החלון במשרד הביתי.

את התסכול של סנכרון חומרים באמצעות דיסק-און-קי והעברת מיילים אני לא עובר יותר. בשום מחיר.

סוף סוף אני מרגיש נוח עם הסט-אפ שלי. השנה שדרגתי את הטלפון וה-G3 סוחב יפה וחלק את כל האפליקציות שאני משתמש בהן, מה שנותן לי הרבה שקט נפשי כשאני מחוץ לאזור הנוחות שלי, מול מסך גדול. אמנם הייתי שמח אילו הלפטופ שלי היה קצת יותר אגרסיבי, ואף התחילו מחשבות על הצעד הבא. עדיין לא מצאתי בתוכי את החשק לעבור את הסאגה של קליטת מחשב חדש, מה גם שה-לנובו החבוט באמת משתדל.

אגב, ואפרופו שימושיות, אחד השיקולים המרכזיים שלי בבחירת מחשב נייד הוא מבנה המקלדת – סדר כפתורי ההפעלה. פעם אפילו נפטרתי במהירות ממחשב חדש ומשוכלל (לא חשוב מאיזה מותג) וחזרתי ל-לנובו רק בגלל שלא יכולתי להתרגל למיקום השונה של כמה כפתורי מפתח.

משהו שתרם, באופן מפתיע, לשיפור הביצועים של הלנובו הוא השדרוג מ-ווינדוס 7 ל-ווינדוס 10, שבוצע בהיסוס רב ורק לאחר המלצה חדה של מומחית שבדקה את מיפרט המחשב שלי. מעבר חלק, למעט איזה עניין ידוע עם האוזניות שבא על פתרונו במהירות.

המעבר הסופי לעבודה מלאה בענן יוכל לקרות רק עם מתודולוגיה ברורה (ופשוטה) של ארכוב חומרים. הנפחים של תוכניות הענן עדיין לא מאפשרים העברה של כל הכבודה.

ניהול קבצים בענן בעסקים קטנים ובינוניים

***
ויום אחרי שהמאמר הזה עלה לבלוג, SEW פרסמו את זה:

שימושיות - מכשירים לחיפוש מתנות לחג, ארה

Posted in פוסטים

למה וכמה להשקיע בדף גוגל+ עסקי?

למה וכמה להשקיע בדף גוגל+ עסקי?

למה וכמה להשקיע בדף גוגל+ עסקי?

ובכן, מותג גוגל+ (Google Plus) חוזר, והפעם לא בגדול. ברבעון הראשון של 2015 הסתיים שלב היומרה החברתית כאשר גוגל+, שפרץ לחיינו הדיגיטליים בקול תרועה ביוני 2011, פוצל לשלושה מוצרים שונים והתנער מכל דרישות החובה למשתמשים שעיצבנו את כולם.
מאקו: דרמה בגוגל+ – פיצול לשלושה מוצרים

אלה שאמרו שגוגל+ לא תשרוד וכבר הלכו לאסוף את דמי ההתערבויות, נאלצו לחזור כלעומת שבאו לאחר שגוגל+ לא רק שהשאירה את הרשת החברתית השוממה להמשיך ולפעול, אלא אף הוסיפה לה שתי תכונות חדשות. תכונה ראשונה היא ‘אוספים’ (Collections) המאפשרת לרכז פוסטים לפי נושאים שונים למעגלי גולשים שונים. במידה רבה סופר-האשטגז.
אסק פאבל: גוגל+ אוספים (Collections)

התכונה השנייה פחות גלויה לעין; כניסה לדף גוגל+ עסקי שאינו מתעדכן לאורך תקופה מסוימת, בערך כשבוע, מובילה ללשונית וידאו או תמונות במקום ללשונית פרופיל. רמז לכך שגוגל רוצה שתעדכנו את הפרופילים.

בקיצור, רשת גוגל+ חיה. היא אמנם לא בועטת (עדיין) אך נחושה לשרוד ואף ליצור משמעות וייחודיות ארוכות טווח. עובדה! השבוע הרשת עברה שדרוג עיצובי ושיפור UI משמעותי, שעושה לגולשים חוויה מעניינת ונעימה יותר למנהלי דפים עסקיים חיים קלים יותר.
גיקטיים: גוגל+ זוכה לשדרוג משמעותי

האמת היא שלאורך כל הדרך הרשת החברתית של גוגל+ היתה רק הסוואה לדברים אחרים שקרו מתחת לפני השטח והיו הרבה יותר חשובים לגוגל. המאמר בקישור הבא מסביר את זה היטב, בראייה עדכנית של ההתפתחויות בגוגל+.
אנידור חקק: גוגל פלוס – מתחילים מחדש

עכשיו גוגל+ היא כבר רשת חברתית לכל דבר שמנסה, מחדש, ליצור לעצמה זהות, נפח ומשמעות.
עבור משתמשים פרטיים ההחלטה האם להשקיע זמן, מחשבה ואנרגיה בגוגל+ היא קשה. בשלב זה גוגל+ מכוונת למשתמשים שיש להם אג’נדה מסוימת שהם מעוניינים לייחד אותה. שתי התכונות העיקריות שמצביעות על הכיוון, מלבד הפיד, הן האוספים והקהילות. בכל מקרה מדובר בהשקעה לטווח ארוך שמחייבת לקיחת אוויר וסבלנות.

עבור משתמשים עסקיים, כחלק מתמהיל השיווק הדיגיטלי, הכדאיות נמצאת בוויכוח, אך גם הממעיטים בחשיבות ההשקעה בדף עסקי בגוגל+ מסכימים שיש שכל בטענה, שאם גוגל כבר משקיע בזה אז למה לא לתת צ’אנס. הכוונה היא בעיקר לקידום האורגני (SEO) – פעילות תוכן בגוגל+ תורמת להשבחה של הנוכחות בתוצאות חיפוש רלוונטיות. מניסיון שלנו עם לקוחותינו – זה עובד. אנחנו לא יכולים עדיין לכמת באופן מדויק את ההשפעה של הפעילות בדפים העסקיים של לקוחותינו, אך העובדה היא שכאשר מתנהלת פעילות כזאת התוצאות של מאמצי ה-SEO טובות יותר ובאופן משמעותי ולאורך זמן.
גוגל פלוס: SEO וקונטנט מרקטינג נפגשים

הלכה למעשה, לצרכי SEO, ניתן לראות את גוגל+ ככלי לשיתוף קישורים (Social Bookmarking), מתודולוגיה מומלצת במקום תהליכי הפצת הקישורים היקרה של ה-SEO הישן.

לטווח ארוך זה יותר מזה; השינויים בגוגל+ מאפשרים סוף סוף הפרדה ראויה בין הדיאלוג החווייתי בפייסבוק לבין הדיאלוג הענייני (שירות לקוחות, תלונות וכו’), ויותר אופציות לעבודה תוכן שיווקי ממוקדת לקבוצות מטרה נבחרות.
זהו החזון, כעת ניתן להסתפק בעדכון של הפרופיל פעם בשבוע, 2 – 3 אוספים שיווקיים כגון מוצרים, מאמרים וכד’, ואולי קהילה (רצוי לקבוצת נישה) בנושא ההתמחות העסקית ו/או המקצועית.

תראו איך עשינו את זה עבור עצמנו

Posted in פוסטים

למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?

למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?

תמהיל השיווק משתנה. פתרונות קונטנט מרקטינג (בעברית צחה: שיווק באמצעות תוכן) תופסים יותר נפח ומשנים את האופן בו ארגונים משיגים יעדים.

למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?

קונטנט מרקטינג (Content Marketing) זה השיווק החדש; תאגידים חברות ועסקים מייצרים תוכן שיוצר עניין, מחולל תנועה ומביא פרנסה. בארה”ב כבר עושים את זה למעלה מ-90% מעסקי B2B וכ-70% מעסקי B2C, וכמו בכל דבר שקשור במרחב הדיגיטלי גם בתחום של קונטנט מרקטינג ישראל היא אימפריה, עם חברות שמספקות פתרונות מתקדמים להפצת תוכן כגון טאבולה ואאוט-בריין.
עסקים ישראליים רבים שפועלים בזירות בינלאומיות מתחילים להבין שבלי השקעה בתוכן הם פשוט מפקירים את הזירה למתחרים, וגם בזירה המקומית הביקוש הגובר לתוכן איכותי שעושה את ההבדל מעיד כי המהפכה בשיווק דיגיטלי הגיעה גם אלינו.

עדות טובה להתבססות של שיווק באמצעות תוכן בישראל היא העובדה, שיותר ויותר נפוץ השימוש בביטוי ‘קונטנט מרקטינג’, שהוא כמובן זורם יותר עבור הכותב העברי, לעומת הביטוי Content Marketing, שגם מחייב עוד פעולת אלט+שיפט (Alt+Shift) הלוך-חזור וגם הרבה יותר מאתגר לקידום אורגני. אף אחד לא ממש שש להשתמש בביטוי העברי המדויק ‘שיווק באמצעות תוכן’, שהוא אמנם ברירת מחדל ומאוד חשוב ל-SEO, אבל נשמע ונראה חסר ברק. מסתמן כי השילוב בין הגייה לועזית והקלדה עברית יהפוך את ‘קונטנט מרקטינג’ למופע המוביל, עם או בלי גרשיים. עבור הקורא העברי – למשל, הלקוחות של פתרונות התוכן – הגרשיים יכולים לסייע.

מהן דילמות התוכן שלך? איזה ביטוי יכול לעשות עבורך את ההבדל בתוצאות חיפוש? איזה תוכן יתמוך ביעדים שלך? איך משיגים נוכחות ואיך יוצרים יתרון תחרותי בעולם שמחובר 24/7 וצורך תוכן בלי הפסקה באמצעות אתרים, רשתות חברתיות, ניוזלטרים ומגוון ערוצים נוספים?
האם התוכן שלך מוכן להזדמנות הבאה, שמתחוללת ממש עכשיו במחשב או בסמארטפון של לקוח פוטנציאלי עם דילמות משלו?

קרא/י עוד על השיווק החדש
פתרונות קונטנט מרקטינג B2B\B2C
Content Marketing – תפיסת הפתרון
מצגת: שיווק באמצעות תוכן

Posted in פוסטים

3 טעויות יסודיות של עסקים קטנים בעולם

עסקים קטנים בישראל

עסקים קטנים בישראל

בתחילת חודש יולי 2015 הזדמן לי להשתתף בארבעה אירועים שיועדו לבעלי עסקים קטנים: סדנא לקהילה מקצועית, כנס של רשות מקומית בו הנחתי פאנל מקצוענים ושני כנסים ענפיים בהם הרצתי למשתתפים – הוועידה ה-9 של סוכני ביטוח ופנסיה וכנס Jovella 2015 לסוחרי תכשיטים.
בשני המקרים הצגתי למעשה את אותו פתרון, כאשר ההבדל הוא שבכל הרצאה הדוגמאות להמחשה הן שונות ומותאמות לבעלי העסקים הקטנים שמקשיבים לי באותו רגע. למזלי יש לי היכרות טובה עם שני הענפים – ביטוח ותכשיטנות. בכנס התכשיטנים היה לי יותר זמן כך שיכולתי גם לגבות את ההמלצות שלי בנתונים מישראל ומן העולם. בשני המקרים קרה משהו יפה – בתום ההרצאה הקהל מחא לי כפיים.

לעסקים קטנים בכל הענפים בכל העולם יש דילמות דומות; שחיקה מתמדת ברווחיות כתוצאה מתחרותיות גוברת, עומס משימות עד כדי שיעבוד, התעצמות של תאגידים ורשתות (השחקנים הגדולים מתחזקים), קשיי תזרים ואשראי ובתחומים קמעונאיים גם תחרות חדשה מצד עסקים רזים שפועלים רק במרחב הדיגיטלי.
מכנה משותף נוסף לעסקים קטנים ממגוון ענפים ברחבי העולם היא ההבנה שהפתרון לחלק נכבד מן האתגרים נמצא במרחב הדיגיטלי. לדוגמא, מימון; באינטרנט מתפתחת אלטרנטיבה לגיוס הון באמצעות מערכות מקוונות למימון המונים (Crowd Funding). התחום עדיין בראשית דרכו ואינו מתאים לפתרון של בעיות תזרים, אך כבר משמש עסקים לגיוס הון לפרויקטים ומיזמים.

תחומים שוודאי אינם בתחילת דרכם או בשוליים הם שיווק, שירות, מכירות ותפעול בהם השימוש בכלים דיגיטליים הוא שגרת יום. עפ”י מחקר שבוצע בקרב אלפי בעלי ומנהלי עסקים קטנים בארה”ב, רוב משכנע רואה בכלים הדיגיטליים פוטנציאל משמעותי בעיקר בכל מה שקשור לשירות ללקוח והגדלת ערך לקוח. בשתי מילים: שימור לקוחות. ב-7 מילים: תעדוף הלקוחות הקיימים מעל רכש לקוחות חדשים.
באופן מפתיע התובנה בעניין הדיגיטלי לא מתורגמת למעשים בשטח. אותם משתתפים במחקר שידעו להעניק עדיפות לשירות, הצהירו כי אם יעמוד לרשותם סכום כסף פנוי הם ישקיעו אותו ב… רכש לקוחות. בפועל נמדדה הזנחה של לקוחות קיימים.

חלק נכבד מהעסקים הקטנים, ובישראל מדובר בלמעלה מ-50%, הרימו ידיים בשני המישורים והם אינם מפעילים את רכיב הבסיס של הפעילות במרחב הדיגיטלי – אתר אינטרנט ריספונסיבי. לרבים מהם יש התנסות שלילית עם פתרונות שיווק ושירות באינטרנט.

אלו הן 3 הטעויות היסודיות של עסקים קטנים בעידן הדיגיטלי:

  • הזנחת לקוחות קיימים לטובת רכש לקוחות חדשים
  • תפיסת האינטרנט כמרחב שיווקי ולא כמרחב שירותי
  • ניסיון לעקוף את ההשקעה היסודית – תשתית וניהול שוטף – באתר אינטרנט פעיל
Posted in פוסטים

אקסיום | ערוץ מצגות בסליידשר

אקסיום | ערוץ מצגות
אקסיום | ערוץ מצגות

מצגות איפוגרפיקה לשירות לקוחות ומשקיעים בנדל”ן

רקע שיווקי

אקסיום השקעות בנדל”ן שומרת על קשר עם לקוחות ועם משקיעים פוטנציאליים באמצעות ערוצי תוכן ומידע בנושאי נדל”ן, השקעות נדל”ן, שווקי הון ופיננסים ומגוון נושאים כלכליים.

תפיסת הפתרון

הפקת מצגות אינפוגרפיקה להעברת מידע שיווקי ומידע תומך החלטות באופן חזותי ברור ונוח לעיון והעמקה. המצגות עוסקות בפרויקטים בהם מעורבת אקסיום ובשווקים בהן היא פועלת, ומגישות את המידע באופן חווייתי. המצגות מרוכזות בערוץ סליידשר ומטמעות בדפי תוכן ומידע בערוצים הפעילות הנוספים של אקסיום.

תכולת הפרויקט
  • הפקת מצגות אינפוגרפיקה
  • ניהול ערוץ מצגות במערכת סליידשר
  • קידום המצגות במדיה חברתית
  • בניית תוכן סביב המצגות
תוצאות

ערוץ המצגות בסליידשר תומך בקשרי לקוחות ומשקיעים באמצעות מידע חוויתי ומסייע לבניית מוניטין דיגיטלי ונוכחות בתוצאות חיפוש רלוונטיות.

ספריית הפרויקט בתיק עבודות
Sorry:
- Please recheck your ID.
תיק עבודות: פינטרסט
צוות: עורך ראשי – רונן מאיר, הפקה והפצה – צוות רונן מאיר שיווק & תוכן
Posted in אקסיום, רשימת סקירות פרויקטים Tagged with: , ,