Content Marketing

מדריך לשיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

מתודולוגיה - שיווק באמצעות תוכן - רונן מאיר

השיווק מסמן יעדים, הטכנולוגיה יוצרת הזדמנויות, התוכן עושה את העבודה

הפעילות במרחב הדיגיטלי מהווה היום את נדבך היסוד של השיווק בענפים רבים. במבט כולל הפעילות הדיגיטלית מתחלקת לשלושה מישורים המשלימים זה את זה: ערוצי תוכן בבעלות, שיתופי פעולה עם גורמי תוכן חיצוניים ופרסום מסוגים שונים.

המכנה המשותף לכל העסקים – גדולים כקטנים – הוא מישור ערוצי התוכן בבעלות – אתר אינטרנט/מובייל, מדיה חברתית, דיוור אלקטרוני ועוד. המפרסם מייצר ומפיץ תוכן תוך שימוש בפלטפורמות טכנולוגיות שונות. התוכן שייך למפרסם ומנוהל באחריותו באופן ישיר (In-House) או באמצעות שלוחים (Outsourcing).

בלב פעילות התוכן הדיגיטלי ניצב אתר האינטרנט (בד”כ גם הפלטפורמה בבעלות) – עמוד התווך של קשרי הלקוחות והשיווק ואף מסחר אלקטרוני (רכישה/חידוש/שדרוג אונליין של פוליסות).

המטרה העליונה של פעילות Content Marketing היא להוביל לקוחות רלוונטיים (New Sell \ Up Sell \ Cross Sell) במסלול החלטה בהתאמה אישית, תוך שימוש בפריטי תוכן שונים הנותנים מענה להתלבטויות, שיקולים אופייניים, תחרות ועוד – עד ליצירת הפעלה – קשר, הזמנה, רכישה, הצטרפות וכד’.

פעילות התוכן מתבצעת באופן שוטף ורציף, עפ”י תכולות מוסכמות ותוכנית עבודה.

תוצרי התוכן השונים מבוססים על הבנה של צרכי השיווק של הלקוח והכרת שווקי הפעילות ומטופלים לקידום במנועי חיפוש ולהפצה ויראלית.

הפעילות תורמת באופן ישיר לבניית מוניטין דיגיטלי – מענה לחיפוש ישיר על שם העסק, בעליו ובכיריו – ולשיפור נוכחות בתוצאות חיפוש רלוונטיות – תחומים, מיקומים ועוד.

תוכן העניינים:
מהו פתרון Content Marketing?
שיווק אונליין: תוכן בלי הפסקה
יסודות לתכנון
תכנון משאבים
תוכן אפקטיבי
אתרים וכל השאר


כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit