מהו Content Marketing?

התוכן שלך, בקצב שלך, בכלים שלך, למטרה שלך

מהו Content Marketing - המדריך לשיווק באמצעות תוכן
פתרון Content Marketing (שיווק באמצעות תוכן) מחבר עבורך את כל ערוצי הפעילות השיווקית לתמיכה שוטפת ביעדים עסקיים – שיווק, שירות, מכירות – באמצעות הפצה ממוקדת של תוכן רלוונטי.

10 תובנות על Content Marketing…

1. האנרגיה השיווקית עוברת למרחב הדיגיטלי – תמהיל השיווק של חברות, עסקים ומותגים כולל יותר ויותר השקעות ב-Content Marketing – שיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים. תוכן עשיר בזמן אמיתי למגוון קהלי מטרה. דיאלוג אפקטיבי 24/7 עם לקוחות פוטנציאליים ועם לקוחות פעילים.


2. הלקוחות שלך מחוברים כל הזמן – במחשב, בטלפון ובטאבלט. הם מחפשים מידע, ריגושים וערך. הם מוכנים להקדיש לך זמן – אם תצליח לעניין אותם. כדי להגיע אליהם ולעניין אותם עליך לספק להם תוכן. מילים, תמונות, וידאו. ידע, מידע, טיפים, הכוונה, תובנה, סיפור. רלוונטי, ממוקד, עדכני, מעניין ומעוצב.


3. עושים תוכן שמשיג חשיפה ומניע לפעולה – כך זה עובד בעידן הדיגיטלי: קליק שיוצר עניין, שמתפתח לשיחה, שהופכת לליד, שמוליד מכירה. לפעמים זה ספונטני ומהיר, לפעמים מורכב וארוך. כל עסק הוא סיפור אחר.


4. אין עסקים משעממים – לכל חברה ולכל מותג B2B או B2C יש סיפור. לכל סיפור יש קהל. כמו תמיד, גם בעידן הדיגיטלי האתגר הוא למשוך קהל רלוונטי אל נקודת המכירה (פיזית או וירטואלית) ולהוביל אחד אחד אל ההחלטה הנכונה.


5. התוכן הוא סוכן המכירות שלך – ככל שהתוכן אפקטיבי יותר כך הדרך קצרה יותר. טכנולוגיות מתקדמות וכלים חדשניים אפשרים ליצור חווית תוכן ולהפיץ את הסיפור בעוצמה ובשליטה ללא תקדים. הכל משתפר ומשתכלל בלי הפסקה, הכל אפשרי, הכל בקונטרול, הכל מדיד.


6. שיווק דינאמי, מדויק וחסכוני – פתרון שיווק באמצעות תוכן מיועד ליצור תנועה אפקטיבית רציפה ומתגברת אל נכסים דיגיטליים מניבים – אתרים, אפליקציות, דפי נחיתה, מיני-סייט וכד’ – בהם נבנית החלטה ומתבצעת פעולה.
תוכן רלוונטי מחולל הזדמנויות מגוונות. כל פריט תוכן – דף מידע, דף מבצע, מאמר, סרטון – הוא מנוף ליצירת חשיפה – אורגנית, ויראלית וממומנת. הכלים הדיגיטליים מאפשרים פילוח של קהלי מטרה, דיוק מסרים ומיקוד הפצה.


7. בסיס התוכן הוא אתר האינטרנט – נגיש במחשבים, סמארטפונים וטאבלטים. התוכן באתר מהווה יעד לתנועה של גולשים ומשתמשים ומשמש מקור לערוצי ההפצה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, מערכות תוכן ממומן, כלי פרסום תוכן ועוד.


8. כל עסק מו”ל, כל פירמה מדיה – פעילות התוכן מתבצעת באופן שוטף, בהשתתפות מספר גורמים מקצועיים – כותבים, עיצוב, טכנולוגיה, הפקה ואחרים – תוך שימוש במגוון כלים דיגיטליים הפועלים בתיאום מירבי, בשליטה מלאה ותחת בקרה מתמדת.
פתרון Content Marketing יוצר אינטגרציה בין מתודולוגיות שיווק לבין מתודלוגיות תוכן. החשיבה המערכתית הנהוגה בעולמות המדיה היא כלי חדשני ורב עוצמה בידי אנשי השיווק. האסטרטגיות השיווקיות בעידן הדיגיטלי הן אתגר חדש עבור אנשי התוכן.
יישום הפתרון משפיע תוך זמן קצר על תהליכי שיווק, מכירות ושירות ומביא לשיפור תוצאות עסקיות. אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן – Content Marketing – מחוללת מהפכה בכל הקשור לרכש לקוחות, שימור לקוחות וטיפוח לקוחות.


9. תוכן איכותי הוא נכס מניב – התוכן חי לנצח במנועי החיפוש, קופץ מעת לעת לפייסבוק ולרשתות אחרות וזמין תמיד לקידום רלוונטי.
לכל ארגון, חברה או עסק יש את האג’נדה שלו – איזה תוכן, כמה תוכן, מתי תוכן, איפה תוכן. המכנה המשותף הוא תהליך מתמשך של רעיונות, ייצור והפקה, הזנה והפצה, קידום, מעקב ומדידה, שיפור וחוזר חלילה.


10. טיפול מוקפד בתוכן חדש וקיים – אקטואליות, עדכניות, אופטימיזציה, עריכה, ויזואליזציה, קישורים – מעניק לכל פריט תוכן עוצמה שיווקית מקסימלית במרחב הדיגיטלי. יכולת להשיג חשיפה ליצור תהליך החלטה אפקטיבי ולחולל פעולה.


כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit