משאבי ניהול תוכן דיגיטלי

תכנון משאבים לפעילות שיווק באמצעות תוכן דיגיטלי

שיווק באמצעות תוכן- תכנון משאבים
ארגונים, חברות ועסקים הפעילים באופן שוטף במרחב הדיגיטלי חווים גידול דרמטי במשימות ניהול תוכן – אתרים, רשתות חברתיות, בלוגים ניוזלטרים וכל השאר. איך מתמודדים עם אתגרי ניהול תוכן דיגיטלי?

הטיפול בערוצי התוכן הדיגיטלי – אתרים, רשתות חברתיות, ניוזלטרים, בלוגים וכד’ – הופך להיות מורכב יותר ויותר. תופעה זאת נובעת מהחשיבות הגוברת של האינטרנטי והמרכזיות של תוכן דיגיטלי בתמהיל השיווק ובמערך המכירות והשירות, הן בפעילות מול לקוחות קיימים ופטנציאליים והן בפעילות פנים-ארגונית.

ניהול תוכן דיגיטלי בהיקף בסיסי כולל בדרך כלל אתר אינטרנט, דף פייסבוק, דף גוגל+, ערוץ יו-טיוב ולעתים גם ניוזלטר. ארגונים הפועלים בשווקים בינלאומיים עשויים להפעיל ערוץ טוויטר. ארגונים רבים, במיוחד בתחום B2B מפעילים גם בלוג. גם מערך תוכן בסיסי דורש משאבים ותשומת לב. הזירה דינאמית, התחרות אינטנסיבית ותוכן דיגיטלי הוא המנוע.

תהליכי ניהול תוכן דיגיטלי כוללים מספר שלבים מובנים

ניהול תוכן דיגיטלי

  • קונספט
  • רעיון
  • כתיבה
  • ויזואליזציה
  • הפקה
  • אופטימיזציה
  • עריכה ועימוד
  • הזנה
  • מעקב

קיים הבדל בהיערכות של ארגונים שונים לאתגרי שיווק אונליין ולמשימות ניהול תוכן דיגיטלי. ארגונים וחברות גדולים מפעילים מחלקות ואף אגפי דיגיטל, חברות בינוניות וקטנות משלבות בין צוות אינטגרלי לבין ספקים חיצוניים, ואילו בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצועות משתדלים לעשות הכל בעצמם, במינימום הוצאות.

שיווק אונליין – משאבי ניהול תוכן דיגיטלי

  • תוכן: יצרני תוכן, מפיקי תוכן, עורכי תוכן,
  • טכנולוגיה: פיתוח, וובמאסטר, אחסון ותחזוקה
  • עיצוב: סטודיו
  • קידום: SEO, PPC
  • תכנון: אפיון, מחקר ואנליטיקה
  • ניהול: מקצועי, מסחרי, שיווקי, לוגיסטי, משפטי

כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit