קונטנט מרקטינג B2B\B2C

Content Marketing Master-plan B2B\B2C

  • פתרונות ‘קונטנט מרקטינג’ צרכניים (B2C) – לארגונים, חברות ורשתות עם מאגר לקוחות גדול ומגוון, המחייב פעילות תוכן מוגברת ורב-סגנונית, במספר גדול של ערוצי תוכן.
  • פתרונות תוכן למסחר אלקטרוני – לחנויות מקוונות וזירות מסחר שצריכות להגדיל בהתמדה את מספר הפעילים והיקף הפעילות בשווקים תחרותיים במיוחד (תוך הקטנת תקציבי פרסום).
  • פתרונות תוכן B2B – לעסקים שנדרשים לתמוך בתהליכי מכירה ארוכים ומרובי אבני-דרך מול מספר מקבלי החלטות, באמצעות תוכן שיווקי, מקצועי/מדעי ודיאלוג עסקי.
  • שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים (SMB) – פתרונות קומפקטיים לתמיכה ביעדים עסקיים “במגרש של הגדולים” ומול תחרות ישירה – מקומית, ארצית וגלובלית.

כאשר בכל שבריר שנייה נפתחת עבורך הזדמנות – במנוע החיפוש, ברשת החברתית, בדואר אלקטרוני, באתר או באפליקציה – ובאותו רגע ממש הלקוחות הקיימים שלך נחשפים בדיוק אותה דרך לפיתויים של המתחרים – פתרון ‘קונטנט מרקטינג’ (Content Marketing) יכול לעשות את ההבדל עבורך.

המטרה של פתרון ‘קונטנט מרקטינג’ היא ליצור ערך עסקי חדש וארוך טווח באמצעות השקעה מתמדת בתוכן ובהפצתו בכלים דיגיטליים זמינים. יותר הכנסות, פחות הוצאות, והעצמת פוטנציאל הצמיחה של העסק.

פתרונות קונטנט מרקטינג B2B\B2C

  • ‘קונטנט מרקטינג’ הוכחה כדרך היעילה ביותר לשיווק בעידן הדיגיטלי – יותר לידים, יותר עסקאות, פחות עלויות מכירה, שירות ופרסום. אפקטיבי וחסכוני.
  • מבין הארגונים שיש להם פעילות שיווק&תוכן, אלה שפועלים באופן שיטתי עפ”י תוכנית אב (Masterplan) משיגים יותר.

מהו פתרון ‘קונטנט מרקטינג’?

הקצה הגלוי של פתרון ‘קונטנט מרקטינג’ הוא – איך לא? – התוכן: דפי מידע, מאמרים, מצגות, סרטוני וידאו, ניוזלטרים, הודעות, סטטוסים וציוצים, דפי מוצר, ממשקי הפעלה, מבצעים, הצעות מכר ודפי נחיתה. תוכן רלוונטי, איכותי, מוקפד ומעוצב, שמבוסס על אסטרטגיה בדוקה, ומופץ בערוצי תוכן שונים כדי “לצוד” לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים ולעזור להם להגדיל פעילות.
תוכן שנותן ערך ממשי ומוחשי לגולש – הצרכן, הלקוח – חוסך לו זמן, מרוויח לו כסף, מספק לו טיפ, מידע שימושי, תמיכה בהתלבטויות, בקבלת החלטות, חומר למחשבה וחוויית ידע.
תוכן אפקטיבי שעובד 24/7 במחשבים ובטלפונים של האנשים הכי חשובים בעסק שלך.

כדי שזה יעבוד ויניב נדרשת הערכות ארגונית מקיפה – טכנולוגית, תפעולית, אדמיניסטרטיבית וכמובן שיווקית – שמאפשרת להגיש באופן שיטתי ומבוקר את התוכן הנכון בזמן הנכון במקום הנכון לגולש הנכון.

איך עובד פתרון ‘קונטנט מרקטינג’?

אם השיווק הדיגיטלי והשירות המקוון שינו את האופן בו עסקים בעולם מתנהלים, שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) הפך אותם למוציאים-לאור. כל עסק מו”ל, כל מותג מדיה.
תאגידים, חברות, מוסדות, רשתות ועסקים מקומיים, וירטואליים וריאליים – כל עסק בטריטוריה שלו צריך להפוך לכריש תוכן – להמציא, להפיק, להפיץ תוכן ולמדוד אפקטיביות אונליין כחלק משגרת העסק והעבודה.

  • ארה”ב 2015: פעילות תוכן כחלק גדל מתמהיל השיווק קיימת ביותר מ-90% מעסקי B2B וביותר מ-60% מעסקי B2C.

תאגידים וארגונים גדולים מפעילים מחלקות, ולעיתים אף אגפים, שכל עיסוקם הוא שיווק דיגיטלי, שחלקו מבוצע באמצעות משאבי הארגון וחלקו באמצעות ספקים מקצועיים שונים – SEO, מעצבים, משרדי פרסום וכד’.
בחברות עם פעילות דיגיטלית קיים גורם אחראי, לעתים צוות, שמנהל מעטפת ספקים מקצועיים. בעסקים קטנים המנהל הוא המנהל ובמרבית המקרים גם צוות הדיגיטל שעושה הכל בעצמו.

כולם ללא יוצא מן הכלל משתמשים בכלי CRM (ממערכת מתקדמת מרובת משתמשים ועד לקובץ אקסל מוקפד), מגדירים פרוצדורות ונהלים לקביעת מסרים, איסוף ועיבוד ידע ומידע, מתקצבים תהליכי ייצור והפקה, ומפעילים את אותם ערוצי תוכן, ככל שהיד משגת – אתר דינאמי, בלוג, דף פייסבוק, פרופיל לינקד-אין, ערוץ יו-טיוב, ניוזלטר ועוד.

פתרון ‘קונטנט מרקטינג’ עושה סדר והופך את התוכן למנוע עסקי, שיווקי ומסחרי בתהליך מודולרי.

שלב א’: חושבים שיווק מחדש
  • מיפוי נכסי ידע ומידע – פיענוח “הסיפור” של העסק/מוצר/מותג ובניית מערך מסרים.
  • פילוח קהלי מטרה – זיהוי וניתוח מאפיינים, דפוסי הנהגות, תופעות ומגמות.
  • ניתוח פוטנציאל דיגיטלי – מה ניתן להשיג בטווח הקצר והארוך בתרחישים שונים, הזדמנויות וסיכונים.
  • החזון הדיגיטלי – הגדרת יעדים ריאליים לטווח קצר וארוך: מכירות, שירות לקוחות, ייעול תפעולי, מעמד עסקי ומיתוג.
שלב ב’: הערכות ארגונית
  • ארכיטקטורת התוכן – מסד התוכן השיווקי
  • תהליכים חוצי ארגון: שימור ידע, שיתוף מידע, בקרה מקצועית ומשפטית ועוד.
  • נהלים ופרוצדורות לייצור וניהול תוכן: הפקות שוטפות ופרויקטים, אישורים, הזנה והפצה, בקרת איכות ותקינות ועוד.
  • הקצאת משאבים: כוח אדם, תקציבים.
שלב ג’: הערכות שיווקית
  • אסטרטגיית דיגיטל בראייה כוללת
  • אפיון פונקציונלי של אתרים ומערכות תוכן
  • תמהיל Content Marketing
שלב ד’: יישום ותפעול
  • בניית אתרים (וורדפרס) והקמת ערוצים
  • הפקת תוכן איכותי למטרה שלך
  • ניהול תוכן בערוצים דיגיטליים

קרא/י עוד על השירותים שלנו

כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit