ניהול תוכן בערוצים דיגיטליים

אתרים, בלוגים, רשתות חברתיות, ניוזלטרים, מגזינים ועוד

ניהול תוכן בערוצים דיגיטליים - רונן מאיר שיווק & תוכן

מהות השירות אחריות כוללת לפעילות התוכן (רב-לשוני) בערוצים נבחרים: ספריית מאמרים, מגזין, בלוג, פייסבוק, גוגל+, לינקד-אין, פינטרסט, יו-טיוב, סליידשר, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
תוצרים ערוצי תוכן מנוהלים עפ”י תוכניות עבודה ובגמישות להתפתחויות והזדמנויות * דוחות תקופתיים
הערך ללקוח מיצוי הפוטנציאל השיווקי של ההשקעה בערוצי תוכן ושליטה מירבית בפעילות ובהוצאות.
היתרון שלנו הפיכת ערוצי התוכן לנכסים שיווקיים ארוכי טווח התומכים במוניטין ויוצרים יתרון תחרותי.
שלבים ותכולות 1. פיתוח רעיוני של הערוץ
2. הגדרת קווי תוכן בראייה שיווקית, מקצועית וחוויתית
3. תוכניות עבודה
4. ניהול כותבים
5. הפקה, עריכה, הזנה והפצה
6. מדידה ומעקב
תוצאות פרויקטים לדוגמא: ניהול תוכן
ניהול תוכן בערוצים דיגיטליים – מתודולוגיה
  • ניהול ערוצי תוכן דיגיטליים משלב מגוון מיומנויות מקצועיות – רעיונאות, כתיבה, עריכה, עיצוב, הפקה, הפצה וקידום. כולם עובדים עפ”י קונספט ותוכניות עבודה וערוכים להגיב בזמן אמת לכל הזדמנות ודרישה.
  • הניהול מתבצע באופן שוטף עפ”י אפיון תוכן ותוכניות עבודה, בהתאם לכללים ולתהליכי אישור ובקרה תוך תיאום עם גורמי שיווק וטכנולוגיה, עיצוב, פרסום, יח”צ ועוד.
  • פעילות התוכן מתבצעת בתיאום מלא עם דרישות קידום אורגני (SEO) ופעילות פרסומית PPC ודיספליי במרחב הדיגיטלי.
  • הפקת דו”חות פעילות והשגת יעדים תקופתיים.
  • השירות כולל הפעלה של צוותי תוכן פנימיים וחיצוניים, ושיתוף פעולה עם ספקי עיצוב, קידום, פרסום ותרגום.
ניהול תוכן בערוצים דיגיטליים – שיווק בלי הפסקה

ניהול תוכן במגוון ערוצים הוא חלק משגרת השיווק. חברות מפעילות אתרי אינטרנט, דפי פייסבוק, ערוצי יו-טיוב ועוד מגוון ערוצי תוכן דיגיטליים. ערוצי תוכן דיגיטליים צורכים באופן שוטף תוכן שיווקי אפקטיבי שמושך תשומת לב, יוצר עניין, מחולל מעורבות ומביא קהל רלוונטי בשל להפעלה באינטרנט, בטלפון ובנקודת המכירה.
לכל ערוץ תפקיד ייחודי במערך התוכן השיווקי, וכולם תומכים זה בזה בראייה כוללת. כל פריט תוכן הוא חלק מפאזל שיווקי – דפי מידע, דפי נחיתה, מאמרים, פוסטים, תמונות, סרטים וציוצים. זה קורה בלי הפסקה באתר האינטרנט ובערוצי המדיה החברתית – ממציאים, מייצרים, מפיצים, מקדמים ומודדים את התוצאות.

תמהיל הערוצים משתנה על-פי צרכי שיווק, משאבים ומאפייני תוכן של כל חברה. כל ערוץ וכל פריט תוכן צריכים לתרום את חלקם ליצירת תנועה איכותית ומניבה. כל הערוצים הפעילים מכוונים ומקוונים למטרות שלך.

כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit