אסטרטגיית דיגיטל

תכנון בראייה כוללת וארוכת טווח של השקעות במרחב הדיגיטלי

אסטרטגיית דיגיטל - שימור, טיפוח ורכש לקוחות

מהות השירות אסטרטגיית הדיגיטל יוצרת גשר בין החזון למציאות ומציגה מתווה מעשי להתמודדות עם כל הדילמות הכרוכות בתכנון, פיתוח, יישום וניהול של פתרון שיווק באמצעות תוכן.
תוצרים מסמך אסטרטגיה מפורט * מצגת מנהלים
הערך ללקוח כלי ניהולי לקבלת החלטות בראייה כוללת של ההזדמנויות והאתגרים במרחב הדיגיטלי, בטווח הקצר והארוך.
היתרון שלנו התמונה המלאה והאמיתית של הפוטנציאל הדיגיטלי ומפת הדרכים למימוש הפוטנציאל בתהליך מודולרי מבוקר.
שלבים ותכולות 1. תחקיר של הארגון, מחקר של הסביבה השיווקית
2. ניתוח ממצאים ומגמות בראייה ארוכת טווח
3. סימולציות על תסריטי גלישה ושימוש
4. בחינת חלופות אסטרטגיות ודרכי פעולה
5. מסקנות והמלצות
תוצאות פרויקטים לדוגמא: אסטרטגיית דיגיטל
מצגת: אסטרטגיית דיגיטל – פתרון מודולרי להשגת יעדי שיווק, מכירות ושירות

כל תאגיד, מוסד, חברה או עסק זקוק לאסטרטגיית דיגיטל (אסטרטגיית אינטרנט) על מנת לנהל פרויקט אינטרנט ממוקד, מהיר וחסכוני המייצר ערך ממשי לאורך זמן – הגדלת הכנסות והקטנת הוצאות.
אסטרטגיית דיגיטל היא כלי המאפשר למנהלים ויזמים קבלת החלטות יסודיות בפרויקט דיגיטלי, על בסיס ראייה כוללת של הפתרון הנדרש, בהתאמה לחזון עסקי ולאסטרטגיה שיווקית, ובכפוף לצרכים ויכולות עכשיו ובעתיד.

אסטרטגיית דיגיטל מרכזת את הדגשים להשקעה בפתרון אינטרנט: יעדים ריאליים לטווח מיידי וארוך; היחס הנכון בין שיווק, מכירות ושירות; תעדוף השקעות בטכנולוגיה; מיפוי צרכי התוכן; חלוקת משאבים ועוד. אסטרטגיית הדיגיטל היא הכלי הבסיסי לשליטה במיקוד מקצועי, לוח זמנים ותקציב של פרויקט אינטרנט.

כיף לשתף:Email this to someoneShare on Facebook
Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Reddit