שיווק דיגיטלי – מכשולים ופתרונות

שיווק דיגיטלי - מכשולים ופתרונות

שיווק דיגיטלי - מכשולים ופתרונות

מהו המכשול העיקרי להצלחה במאמצי שיווק דיגיטלי של חברות ועסקים? עפ”י מחקר של חברת אקסנדה שנערך בספטמבר 2014 בקרב 333 משווקים דיגיטליים ברחבי העולם, המכשול העיקרי הוא העדרה של אסטרטגיה. כך אומרים 51% מהמשתתפים במחקר, למעלה ממחצית. המכשול השני בעוצמתו הוא מחסור בתקציבים שצוין ע”י 38% מהמשתתפים. Read more ›

אדוורטייזינג אייג’: שיווק באמצעות תוכן, סיכום 2014

שיווק באמצעות תוכן - סיכום 2014

שיווק באמצעות תוכן - סיכום 2014

בינואר 2015 פרסם אתר מגזין אדוורטייזינג אייג’ את הסיכום שלו לשנת המפנה בתחום שיווק אונליין. 2014 היא הסיכה בציר הזמן של השיווק המודרני בה שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) התבסס במרכז תמהיל השיווק של פירמות מכל הסוגים והגדלים, החל מתאגידים גלובאליים ועד עסקים לוקאליים. Read more ›

פינטרסט ככלי שיווקי – לאן לתעל את ההתלהבות?

פינטרסט תיק עבודות חזותי - רונן מאיר שיווק & תוכן

פינטרסט תיק עבודות חזותי - רונן מאיר שיווק & תוכן

אם עדיין לא שמעתם על פינטרסט (Pinterest) אז זה עומד להשתנות; יש סימנים ראשונים שגם השוק הישראלי מתחיל להתחבר לרשת החברתית הנהדרת הזאת. עבור עסקים ישראלים מסוימים המשווקים בעולם, בעיקר בארה”ב שמהווה כעת 64% מאוכלוסיית פינטרסט, הרשת החברתית מס’ 3 בעולם, אחרי פייסבוק וטוויטר, היא כלי שיווקי ראשון במעלה. כלל האצבע הוא: כל מה שחזותי יש לו יתרון מובנה בפינטרסט – אופנה, תכשיטים, אביזרים, רהיטים, חפצים… הבנתם. Read more ›

33 החוקים של שיווק באמצעות תוכן

33 החוקים של שיווק באמצעות תוכן

33 החוקים של שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) היא תופעה גוברת ומתעצמת ומשקלו של השיווק התוכני בתמהיל הולך וגדל. השאלה המתבקשת היא, איך זה יכול לעבוד בעולם בו יש שיטפון של תוכן ומידע? איך בכלל אפשר לצפות לתשומת לב כלשהי כאשר כל כך הרבה מתחרים קיימים בשטח, שחלקם בעלי נתוני פתיחה טובים יותר משל כל משווק? Read more ›

רדיו זה תוכן

רדיו זה תוכן

רדיו זה תוכן

ם אתם אוהבים לעבוד על המחשב תוך כדי האזנה? עבור משתמש עוצמה, כלומר מי שמרבית שעות היום נמצא מול מחשב, זה כמעט צורך חיוני. מצד שני, מי שנמצא רוב הזמן מול מחשב לא תמיד יכול, אם בכלל, לשים לצדו מכשיר רדיו, או נגן מוסיקה, ולהאזין לשפע תוכן קולי באויר הפתוח. כלומר, צעד ראשון להאזנה בעבודה הוא אזניות. Read more ›

שיווק 2014: המספרים אומרים Content Marketing

שיווק 2014: המספרים אומרים Content Marketing

שיווק 2014: המספרים אומרים Content Marketing

השבוע אני אמור להרצות בשלושה מקומות על שלושה נושאים שונים הקשורים בשיווק דיגיטלי ועוד יותר בשיווק באמצעות תוכן דיגיטלי. ביום רביעי 27.11.2013 אחה”צ מתוכננת הרצאה של כשעה בכנס שיווק, פרסום וניהול בעידן הדיגיטלי. ההרצאה שלי עוסקת בנושא הכללי Content Marketing כחלק ממבחר הפתרונות המוצגים בכנס ע”י המרצים השונים. Read more ›

רוצה להסביר למה Content Marketing?

רוצה להסביר למה Content Marketing?

רוצה להסביר למה Content Marketing?
האבספוט (HubSpot) – חברת ה-Content Marketing המובילה מאירלנד (!!!) הנפיקה לכבוד ליל כל הקדושים מצגת עם נתונים שיכולים לגרום לכל ספקן לחשוב שוב. שלוש מסקנות עומדות ביסוד המצגת: הפרסום הקלאסי מאבד מכוחו, הצרכנים רוצים מסרים אישיים ואתגר השיווק המתקדם הוא להציג את התוכן הנכון, בזמן הנכון, לגולש הנכון, בפלטפורמה הנכונה.
כדי לבסס את המסקנות המצגת מביאה שורה של נתונים סטטיסטיים אודות הפרסום והשיווק דעכשיו, שאמורים לטלטל את האסטרטגיה והתמהיל. רוצים דוגמא? ב-2012 נחשף משתמש אינטרנט בממוצע ל-2,502 פרסומות. מספר הפרסומות במרחב הדיגיטלי היה פי ששה מסך כל כמות הדפים באינטרנט. במילה אחת – המון. בשתי מילים: Content Marketing. Read more ›

Top