ייעוץ דיגיטלי וליווי פרויקטים דיגיטליים

ליווי ארגונים, חברות ועסקים בתכנון, יישום וניהול פתרונות מתקדמים במרחב הדיגיטלי 

שירותי ייעוץ דיגיטלי משלבים שלושה תחומי ידע שניצבים כיום, ולטווח ארוך, בליבת הפעילות של כל ארגון – קטן כגדול: שיווק אונליין, תוכן רב-ערוצי ופתרונות לארגון הדיגיטלי. 
היכולת לשלב אותם לתועלת הארגון מהווה את אחד האתגרים המרכזיים בהתפתחות של תאגידים, חברות, עסקים ומוסדות בעידן הדיגיטלי. 

מטרת הייעוץ היא לאפשר ללקוחותיי להשיג יעדי שיווק ותפעול – הגדלת הכנסות והקטנת הוצאות – באמצעות פיתוח או שדרוג של פתרונות דיגיטליים מודולאריים. 

אני מביא לכל פרויקט את הידע העדכני ביותר, עם ראייה ארוכת טווח וחשיבה פרקטית “מחוץ לקופסה”.  
העובדות מדברות בעד עצמן; פרויקטים בהם אני שותף נוחלים הצלחה מתמשכת, מתאפיינים בגמישות גבוהה לצרכים משתנים ויוצרים ללקוח יתרון תחרותי >>> פורטפוליו. 

תחומי הייעוץ 

ייעוץ לפתרונות שיווק&תוכן 

  • בניית תמהיל ערוצים – אתר, בלוג, מדיה חברתית, ניוזלטר ועוד 
  • אסטרטגיית תוכן 
  • בניית אתרים – אפיון ויישום 
  • ניהול ערוצי תוכן – אתרים ומדיה חברתית 
  • אופטימיזציה של תוכן / קידום אורגני SEO 
  • ניהול קמפיינים וקידום ממומן 

 ייעוץ לפתרונות הארגון הדיגיטלי 

  • ניהול קשרי לקוחות CRM 
  • ניהול משימות (Task Management) – מתודולוגיות ופלטפורמות
  • כלים לניהול פרויקטים 
  • מערכות לניהול והפצת תוכן 
  • בסיסי ידע צרכניים ופנים ארגוניים 
  • שירות לקוחות אונליין 
  • שיתוף ידע 

ייעוץ דיגיטלי בהתאמה אישית 

ייעוץ דיגיטלי יכול להיות נקודתי וקצר או מקיף ומתמשך. תוכנית הייעוץ מותאמת למאפיינים של כל פרויקט ולצרכי ומשאבי הלקוח.  
כל תוכנית ייעוץ היא מודולארית ומאפשרת ללקוח לבחון את האפקטיביות ולהתקדם בקצב שלו. 

למה דרוש לכם ייעוץ דיגיטלי, אם בכלל? 

  • בקרה נוספת על תוכניות ואפיונים לפני פיתוח ויישום 
  • מענה לדילמות ושאלות של צוותי תכנון, פיתוח ותפעול 
  • איתור הזדמנויות לשיפור וייעול תוך מיצוי השקעות שבוצעו 
  • קיצור תהליכי הטמעה 

מדוע להעמיס על התקציב גם את ההוצאה לייעוץ? התשובה היא – ביטחון וחיסכון. 
ייעוץ דיגיטלי בראייה כוללת – שיווק, תוכן, טכנולוגיה – מקטין את הסיכוי לטעויות, תורם להשבחת הפתרון ומייעל את הדרך. 

איך זה עובד? (מה אתם מקבלים?) 

שירותי הייעוץ עשויים לכלול שורה של תוצרים, משימות ופעילויות בהתאם לתוכנית הייעוץ ולהעדפות הלקוח: 

  • מסמכי ייעוץ – המלצות, ניתוחים, סקירות, תחקירים, חוות דעת, אפיונים ועוד 
  • השתתפות בדיונים – ישיבות וערוצי שיחה דיגיטליים 
  • זמינות לשאלות 
  • פגישות אישיות – מנהלים, אנשי מפתח ואחרים 
  • הרצאות 
  • סדנאות 
ליצירת קשר מלא/י ושלח/י