סקירות ומאמרים

לעיונכם. קריאה מועילה ומהנה…

דף מעקב: וורדפרס 5 והלאה – יוצאים לדרך

דף מעקב ועדכונים אודות וורדפרס 5 ועורך התוכן גוטנברג, המבטאים שינוי תפיסתי של האופן בו תוכן ומידע מתנהלים ומוצגים במרחב הדיגיטלי. וורדפרס מיישרת קו עם הפלטפורמות הדיגיטליות המתקדמות ביותר

לקריאת המאמר

פתרונות CRM בעבודה משולבת עם מערכות CMS לשיווק דיגיטלי
הטכנולוגיות החדשניות פשוט עושות את החיים יותר קלים ומקצרות את זמן התגובה והפעולה. הן כמובן מאפשרות להתמודד עם פעילות רב ערוצית - אתר, מדיה חברתית, מערכות הפצה ופרסום - בקלות יחסית. הן גם משפרות בשיעור דרמטי את הדיוק של מסרים ללקוחות מטרה.

מה אפשר ללמוד ממשבר הסלמונלה של יוניליוור?
יום שישי 5 באוגוסט 2016, שלושה ימים אחרי פרוץ משבר הסלמונלה של תלמה, בבעלות יוניליוור. אני גולש לאתר יוניליוור ישראל ולאתר תלמה ורואה אפס התייחסות למשבר - כלום, פשוט כלום. אילו יוניליוור היתה משתמשת נכון בכלים הדיגיטליים שלה יתכן כי היתה חוסכת לעצמה כמה טעויות ואת ההתדרדרות של משבר הסלמונלה של תלמה...

שיווק אונליין: לפצח את הקונספט של אינסטגרם
שיווק אונליין: לפצח את הקונספט של אינסטגרם עפ"י ממצאי מחקר שפורסם ע"י איגוד האינטרנט הישראלי בדיוק לפני שנה, בחודש מאי 2015, אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בפופולאריות שלה בקרב משתמשי אינטרנט ישראלים. כ-28% משתמשים באינסטגרם, אחרי פייסבוק (88%) ולפני פינטרסט (7%). בסך הכל כ-2 מיליון משתמשים בישראל.

מדוע חשוב ללמד תוכן שיווקי בבתי ספר לתקשורת?
תוכן שיווקי הופך לחלק מהיומיום המקצועי בכל מקצועות התקשורת. בוגרי בתי ספר לתקשורת נדרשים לדעת איך ליצור ולנהל תוכן בכל תפקיד בקריירה. הלכה למעשה משווקים ומפרסמים הם יצרני ומפיצי תוכן - מו"לים. בכל מסלול קריירה בתחומי התקשורת יידרשו המקצוענים החדשים להתמצא ואף להתבטא במחוזות התפעול והניהול של התוכן השיווקי, תוך שהם פוגשים בדרך מגוון סוגי תוכן ושורה של יוצרי תוכן.

שימושיות 2016: מחשבות על חומרה ועל עבודה בענן
כשמדברים על שימושיות מתחילים בחומרה - מחשב, טלפון, טאבלט. היום כבר נדרש סינכרון ביניהם. אז מה אתם באמת צריכים? בלוג Content Marketing - רונן מאיר שיווק&תוכן. המעבר הסופי לעבודה מלאה בענן יוכל לקרות רק עם מתודולוגיה ברורה (ופשוטה) של ארכוב חומרים. הנפחים של תוכניות הענן עדיין לא מאפשרים העברה של כל הכבודה.

למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?
תמהיל השיווק משתנה. פתרונות קונטנט מרקטינג (בעברית צחה: שיווק באמצעות תוכן) תופסים יותר נפח ומשנים את האופן בו ארגונים משיגים יעדים. קונטנט מרקטינג נפוץ יותר ויותר גם בישראל, והשתרשות הביטוי בהגייה האנגלית ובהקלדה באותיות עבריות מסמנת ניצחון המהפכה - שיווק באמצעות תוכן להשגת יעדים

3 טעויות יסודיות של עסקים קטנים בעולם
עסקים קטנים בעולם מבינים את הפוטנציאל של השקעות במרחב הדיגיטלי לצמיכה בשימור לקוחות, אך מנצלים אותו בפועל לרכש לקוחות חדשים במקום לטיפוח לקוחות קיימים. חלק נכבד מהעסקים הקטנים, ובישראל מדובר בלמעלה מ-50%, הרימו ידיים בשני המישורים והם אינם מפעילים את רכיב הבסיס של הפעילות במרחב הדיגיטלי - אתר אינטרנט ריספונסיבי. לרבים מהם יש התנסות שלילית עם פתרונות שיווק ושירות באינטרנט.

איך תעשיית החדשות משפיעה על שיווק דיגיטלי?
האנושות עוברת לצרוך חדשות בתנועה, על הדרך, באמצעות הטלפונים החכמים. על מנת לעשות שיווק דיגיטלי אפקטיבי על המשווקים לחשוב ולפעול כמו יצרני חדשות. אותו מחקר שהוכיח כי צרכני החדשות עוברים לחטיפי חדשות הביא נתונים נוספים; גולשי דסקטופ מבלים יותר זמן בכתבה ובאתר. עבור משווקים זהו הנתון הקובע.

מעבדות לחירות – כלים ואפליקציות לשיפור פרודוקטיביות אישית
מרגישים כבולים למחשב האישי? לא מצליחים להביא לסמארטפון את כל מה שאם צריכים ורוצים? טובעים בים של מיילים שאתם שולחים לעצמכם כדי להיות מסונכרנים? הגיע הזמן לצאת מעבדות לחירות. להיות בשליטה מירבית ונינוחה על כל עניינינו בכל זמן, בכל מקום, בכל מצב ובכל תנוחה. אז הנה מקבץ הכלים שיעזרו לכם להשתחרר ולהתחבר לעניין שלכם איך שנוח ומתי שנוח.


  • Categories