למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?

תמהיל השיווק משתנה. פתרונות קונטנט מרקטינג (בעברית צחה: שיווק באמצעות תוכן) תופסים יותר נפח ומשנים את האופן בו ארגונים משיגים יעדים.

למה קונטנט מרקטינג יותר ויותר נפוץ בישראל?

קונטנט מרקטינג (Content Marketing) זה השיווק החדש; תאגידים חברות ועסקים מייצרים תוכן שיוצר עניין, מחולל תנועה ומביא פרנסה. בארה”ב כבר עושים את זה למעלה מ-90% מעסקי B2B וכ-70% מעסקי B2C, וכמו בכל דבר שקשור במרחב הדיגיטלי גם בתחום של קונטנט מרקטינג ישראל היא אימפריה, עם חברות שמספקות פתרונות מתקדמים להפצת תוכן כגון טאבולה ואאוט-בריין.
עסקים ישראליים רבים שפועלים בזירות בינלאומיות מתחילים להבין שבלי השקעה בתוכן הם פשוט מפקירים את הזירה למתחרים, וגם בזירה המקומית הביקוש הגובר לתוכן איכותי שעושה את ההבדל מעיד כי המהפכה בשיווק דיגיטלי הגיעה גם אלינו.

עדות טובה להתבססות של שיווק באמצעות תוכן בישראל היא העובדה, שיותר ויותר נפוץ השימוש בביטוי ‘קונטנט מרקטינג’, שהוא כמובן זורם יותר עבור הכותב העברי, לעומת הביטוי Content Marketing, שגם מחייב עוד פעולת אלט+שיפט (Alt+Shift) הלוך-חזור וגם הרבה יותר מאתגר לקידום אורגני. אף אחד לא ממש שש להשתמש בביטוי העברי המדויק ‘שיווק באמצעות תוכן’, שהוא אמנם ברירת מחדל ומאוד חשוב ל-SEO, אבל נשמע ונראה חסר ברק. מסתמן כי השילוב בין הגייה לועזית והקלדה עברית יהפוך את ‘קונטנט מרקטינג’ למופע המוביל, עם או בלי גרשיים. עבור הקורא העברי – למשל, הלקוחות של פתרונות התוכן – הגרשיים יכולים לסייע.

מהן דילמות התוכן שלך? איזה ביטוי יכול לעשות עבורך את ההבדל בתוצאות חיפוש? איזה תוכן יתמוך ביעדים שלך? איך משיגים נוכחות ואיך יוצרים יתרון תחרותי בעולם שמחובר 24/7 וצורך תוכן בלי הפסקה באמצעות אתרים, רשתות חברתיות, ניוזלטרים ומגוון ערוצים נוספים?
האם התוכן שלך מוכן להזדמנות הבאה, שמתחוללת ממש עכשיו במחשב או בסמארטפון של לקוח פוטנציאלי עם דילמות משלו?

קרא/י עוד על השיווק החדש
פתרונות קונטנט מרקטינג B2B\B2C
Content Marketing – תפיסת הפתרון
מצגת: שיווק באמצעות תוכן