שיווק 2014: המספרים אומרים Content Marketing

שיווק 2014: המספרים אומרים Content Marketing

השבוע אני אמור להרצות בשלושה מקומות על שלושה נושאים שונים הקשורים בשיווק דיגיטלי ועוד יותר בשיווק באמצעות תוכן דיגיטלי. ביום רביעי 27.11.2013 אחה”צ מתוכננת הרצאה של כשעה בכנס שיווק, פרסום וניהול בעידן הדיגיטלי. ההרצאה שלי עוסקת בנושא הכללי Content Marketing כחלק ממבחר הפתרונות המוצגים בכנס ע”י המרצים השונים.

עכשיו מוצ”ש ואני מחטט בסטטיסטיקה של שיווק באמצעות תוכן. המספרים מוכיחים לא רק הצלחה אלא אפילו דומיננטיות. 25% מתקציב השיווק של מפרסמים בארה”ב מיועד ליצירה, הפקה והפצה של תוכן. 91% ממשווקי B2B בארה”ב מנהלים אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן. וכך 86% ממשווקי B2C בארה”ב.

העלתי את הקישורים למקורות לדף הפייסבוק של דיגיטל אג’נדה

ובכן, תצטרכו להסתפק בלינקים פשוטים. ניסיתי להטמיע את הפוסטים כאן לנוחותכם, אבל מערכת גוגל סייטס היא לא פאר המערכות לניהול תוכן. כדי שזה יקרה אני צריך לייצר עכשיו קובץ XML עם קודי ההטמעה של שלושת הפוסטים, להעלות אותו לכאן בצרופה (Attachment) או לגוגל דיירב ואז להטמיע את ה-XML בפוסט.
כמה מעצבן לדעת שהאתר שלך בנוי במערכת ניהול תוכן שהיצרן הפסיק לתמוך בה.