רוצה להסביר למה Content Marketing?

רוצה להסביר למה Content Marketing?
האבספוט (HubSpot) – חברת ה-Content Marketing המובילה מאירלנד (!!!) הנפיקה לכבוד ליל כל הקדושים מצגת עם נתונים שיכולים לגרום לכל ספקן לחשוב שוב. שלוש מסקנות עומדות ביסוד המצגת: הפרסום הקלאסי מאבד מכוחו, הצרכנים רוצים מסרים אישיים ואתגר השיווק המתקדם הוא להציג את התוכן הנכון, בזמן הנכון, לגולש הנכון, בפלטפורמה הנכונה.
כדי לבסס את המסקנות המצגת מביאה שורה של נתונים סטטיסטיים אודות הפרסום והשיווק דעכשיו, שאמורים לטלטל את האסטרטגיה והתמהיל. רוצים דוגמא? ב-2012 נחשף משתמש אינטרנט בממוצע ל-2,502 פרסומות. מספר הפרסומות במרחב הדיגיטלי היה פי ששה מסך כל כמות הדפים באינטרנט. במילה אחת – המון. בשתי מילים: Content Marketing.

אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן, כפי שממליצה מצגת ליל כל הקדושים של האבספוט, מבטיחות חשיפה רחבה – הרבה דפים, הרבה מסרים – תוך שימוש בכלים ליצירת תנועה ממוקדת – הרבה גולשים, הרבה דפי נחיתה מותאמים אישית או קבוצתית.