חיפה כימיקלים | אפיון אתר אינטרנט לחקלאים בעולם

אפיון אתר אינטרנט רב-לשוני להפצה ושיתוף ידע עבור חקלאים ברחבי העולם, עם כלים לניהול ידע

לקוח: חיפה כימיקלים תקופת הפרויקט: 2011

אל הפרויקט | תיק עבודות

אפיון אתר אינטרנט רב-לשוני להפצה ושיתוף ידע עבור חקלאים ברחבי העולם, עם כלים לניהול ידע.
פתרון ייחודי המשלב קטלוג רב-שכבתי, מרכז מידע שיווקי ומקצועי וקהילת ידע בסגנון רשת חברתית. הפתרון כולל מנגנונים לניהול ידע בזמן אמת תוך אופטימיזציה של חשיפת מוצרים מתאימים מהקטלוג.

רקע שיווקי

כחברה המובילה בתחומה בעולם, המספקת פתרונות מתקדמים למאות אלפי חקלאים ברחבי תבל, בחרה חיפה כימיקלים באסטרטגיה של קשר רציף עם חקלאים, יועצים ומומחי חקלאות באמצעות אפיון אתר אינטרנט שימושי הכולל ספריות מידע וכלי קהילה מקוונים.

תפיסת הפתרון

פתרון ייחודי המשלב קטלוג רב-שכבתי, מרכז מידע שיווקי ומקצועי וקהילת ידע בסגנון רשת חברתית. הפתרון כולל מנגנונים לניהול ידע בזמן אמת תוך אופטימיזציה של חשיפת מוצרים מתאימים מהקטלוג.

אפיון אתר האינטרנט העניק חשיבות מיוחדת לניהול תוכן וידע בין הספריות המנוהלות לבין הקהילה – הפיכ תכני קהילה לידע מנוהל והפצת ידע ומידע שיווקי בקהילה.

ממשק המשתמש ומערך הניווט מאפשרים מעבר חלק ואינטואיטיבי בין תוכן שיווקי, מידע ותכני קהילה תוך שמירה על התמצאות, מיקוד ושליטה.

משימות בפרויקט

  • אפיון אתר אינטרנט בינלאומי רב-לשוני
  • קטלוג מוצרים רכ-שכבתי ומנגנון איתור מוצרים בהתאמה אישית לכל חקלאי
  • מרכז ידע מקוון – ספריות מידע מסווגות ומתויגות
  • קהילת חקלאים עולמית – רשת חברתית לחקלאים
  • ייעוץ וליווי למנהלי האתר ולמנהלי התוכן

תוצאות

אתר חיפה כימיקלים הוא קהילה שוקקת של חקלאים מכל העולם המשתפים במידע מקצועי ובניסיון אישי באמצעות בלוגים אישיים וכלי שיתוף.
חיפה כימיקלים ממוצבת כמקור הסמכות והידע בתחומי חקלאות מתקדמת בעולם. האתר מהווה כלי שיווקי רב עוצמה שהפך לזרוע תומכת מכירה מרכזית.

אתר חיפה כימיקלים הינו פרויקט פורץ דרך ראשון מסוגו בעולם, המשלב טכנולוגיות ווב 2.0 להשגת יעדי שיווק, מכירות ושירות.

מאפיין ראשי – רונן מאיר, אפיון – מיכל זיידן; מנהלים: נתן פלדמן סמנכ”ל שיווק ומשנה למנכ”ל מגדל, יואב רונן מנהל פרויקט; שותפים: אסטרטגיה – BO אסף דותן; פיתוח – פיונט; עיצוב: סטודיו פיונט * הפרויקט בוצע במסגרת קבוצת פיונט.