פסגות | אפיון קהילת יועצי השקעות בפייסבוק

פתרון שיווק B2B ראשון ויחיד מסוגו בישראל לניהול קשרים מקצועיים שוטפים עם יועצי השקעות באמצעות פייסבוק

לקוח: פסגות בית השקעות תקופת הפרויקט: 2009

אל הפרויקט | תיק עבודות

פתרון שיווק B2B ראשון ויחיד מסוגו בישראל לניהול קשרים מקצועיים שוטפים עם יועצי השקעות באמצעות פייסבוק.
שימוש בפרופיל פייסבוק לניהול קהילת יועצים סגורה לקידום מוצרי השקעה נבחרים ולדיאלוג שוטף עם קהיליית יועצי ההשקעות. השימוש בפרופיל פייסבוק מאפשר שיח שיווקי מנוהל, כולל דיאלוג אחד-על-אחד.

רקע שיווקי

פסגות באופן מסורתי פיתחה את הקשר עם יועצי השקעות, המהווים צינור הפצה עיקרי לקרנות נאמנות ותעודות סל. לקשר עם היועצים יש משקל גדול במעמדה של פסגות כמובילה בענף בתי ההשקעות בישראל. לאחר המהפכה בשוק ההון והתפתחות הערוצים הדיגטליים חיפשה פסגות דרכים לביסוס הקשרים עם היועצים במרחב הדיגיטלי.

תפיסת הפתרון

שימוש בפרופיל פייסבוק לניהול קהילת יועצים סגורה לקידום מוצרי השקעה נבחרים ולדיאלוג שוטף עם קהיליית יועצי ההשקעות. השימוש בפרופיל פייסבוק מאפשר שיח שיווקי מנוהל, כולל דיאלוג אחד-על-אחד, בניגוד לכלי הקהילה המובנים של פייסבוק המהווים למעשה פורום רב-משתתפים.

משימות בפרויקט

  • ייזום פתרון להידוק הקשר עם יועצי השקעות באמצעות מדיה חברתית
  • אפיון קהילת יועצים סגורה בפייבוק
  • אפיון תהליכי הרשמה וקידום
  • הקמת הקהילה בפייסבוק

תוצאות

קהילת היועצים של פסגות הינה יחידה מסוגה בישראל. בזכות הראשוניות והחדשנות זכתה פסגות באפיק תקשורת ייחודי עם יועצי ההשקעות בישראל. הקהילה מונה מאות יועצי השקעות.

צוות: אסטרטגיה ומאפיין – רונן מאיר, ניהול – מיכל רביב,מנהלת שיווק, אלינור רחמים, מנהלת האתר * הפרויקט בוצע במסגרת RMconcept.

לאחר השקת מודול קהילות/קבוצות בפייסבוק הערוץ הועבר לקבוצה סודית.