פסגות | אפיון אתר שיווקי דינאמי

אפיון אתר שיווקי לתמיכה בפעילות השוטפת של פסגות מול לקוחות, משקיעים, יועצים, סוכנים ומעסיקים

לקוח: פסגות בית השקעות תקופת הפרויקט: 2009

אל הפרויקט | תיק עבודות

אפיון אתר שיווקי לתמיכה בפעילות השוטפת של פסגות מול לקוחות, משקיעים, יועצים, סוכנים ומעסיקים.
אפיון אתר שיווקי המשתמש בכלים ומתודולוגיות מתחום הפורטלים ומאפשר יצירת תצוגות משולבות וקידום מסרים עפ”י צרכי שיווק ושירות בכל רגע נתון לכל סוג משתמש. ארכיטקטורת התוכן מאפשרת לפסגות לפעול כמרכז תוכן דיגיטלי רב-ערוצי לשירות מגוון משתמשים.

רקע שיווקי

המהפכה בשוקי ההון בישראל והוספת מוצרי חיסכון פנסיוני לסל המוצרים של פסגות חייבו השקעה משמעותית באתר אינטרנט הנותן מענה למגוון אתגרי השיווק של בית השקעות מתקדם. כצעד ראשון בוצע אפיון אתר שיווקי שהגדיר פתרון מודולרי לטווח ארוך והביא לידי ביטוי את המובילות של פסגות בענף בתי ההשקעות.

תפיסת הפתרון

אפיון אתר שיווקי המשתמש בכלים ומתודולוגיות מתחום הפורטלים ומאפשר יצירת תצוגות משולבות וקידום מסרים עפ”י צרכי שיווק ושירות בכל רגע נתון לכל סוג משתמש.

משימות בפרויקט

  • אפיון אתר שיווקי רב ערוצי לשירות לקוחות חיסכון, משקיעים בשוק ההון, יועצי השקעות, סוכנים ומעסיקים
  •  אפיון מערכת מידע אישי ללקוחות חיסכון פנסיוני
  • ארכיטקטורת תוכן חכמה וגמישה לצרכי תוכן עתידיים
  • ממשק ניהול ידידותי
  • מערך ניווט והתמצאות דינאמי לגלישה אינטואיטיבית בין ידע למידע אישי
  • תצוגות תוכן משולבות לאופטימיזציה של תהליכי ‘שופינג’ וקבלת החלטות
  • תהליכי הרשמה וקידום
  • ניהול פרויקט העיצוב
  • ניהול פרויקט התוכן

תוצאות

ארכיטקטורת התוכן מאפשרת לפסגות לפעול כמרכז תוכן דיגיטלי רב-ערוצי לשירות מגוון משתמשים.

אתר פסגות הינו האתר המוביל בתחום בתי השקעות ויצר מודל וסטנדרט לאתרי בתי השקעות בישראל.

מאפיין – רונן מאיר, עיצוב – מקסמרק, ניהול – מיכל רביב, מנהלת שיווק, אלינור רחמים, מנהלת האתר * הפרויקט בוצע במסגרת RMconcept.